SKRIVET: 2011-07-16, kl 23:07:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Våra brister gör oss till människor

Prio1, Vänner&familj.
Prio 2, Jobb.
Prio 3, mig själv.

Jag har suttit i ungefär två timmar med denna gamla blogg, tristessen i Östhammar börjar klia i fingrarna på mig.
Har rensat ut alla inlägg jag någonsin gjort och fipplat med designen. Ser lite krassligt ut men what'a häaäaeck.
Nu är bloggen tillbaka iallafall. I veckan ska vi ner till Göteborg & gå på lisseberg.

Livet är väl som vanligt, kan inte bli mer spejsat än att man lever så man får väl ta allt som det kommer.
Det nyaste är att jag försöker lära mig att inte bry mig så mycket, som mamma alltid säger "Du kan inte alltid hjälpa andra men tänk på dig själv ibland." Det borde jag verkligen göra. Jag har inte känt igen mig själv på så länge nu. Allt utom vänner, familj & jobb lägger jag på hyllan nu. Där kommer det att få ligga tills jag vet inte hur länge. Tänker kanske aldrig mer tillåta mig själv att hoppas. Det är bättre att hålla sig åt sidan än att bli sviken&besviken. Living and learning, det gör vi alla.

Jag har förresten världens bästa vän som jag skulle kunna hugga av en arm för, för att hon alltid finns där, förstår och säger emot ibland. Tar ner mig på jorden helt enkelt. Även med alla svårigheter som man får på köpet med mig! Endel kan man inte rå för och en del måste man träna på. Hon har hjälpt mig så fruktansvärt mycket, att bli en bättre människa. Att få känna mig uppskattad. Jag har aldrig haft en vän som dig & jag är så otroligt glad att jag har dig. Jag hoppas att du alltid kommer att stå vid min sida då jag alltid kommer att stå vid din.
Jag älskar dig Mannene.

Tove styrkes Chaos på nyhetsmorgon, tok kär i den efter detta + att texten är kung.
http://www.youtube.com/watch?v=Qsy1ZkCdXQU

Chaos
You’ve been a friend for quite a while
Anger
You’ve been around for quite some time
I can’t escape from it’


Love babe
It eats me up alive
We’re loveable
But still we’re terrified
I can’t escape from it


My heart is infected
I gotta protect it
Don’t you dare try to break it
I'm gone
My body is fragile
So please let me rest now
don't you dare try to stop me
I'm gone



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: