SKRIVET: 2011-07-17, kl 21:09:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

that's what you get when u let your heart out

Nu är jag strax äntligen klar med allt innan semestern, ska bara packa och sova sedan bär det av mot Göteborg imorgon bitti klockan sju! Har bränt fem skivor..

Appar hit och appar dit, det är det nya skämtet inom våran familj tror jag.
"jahaaa är det en sån där app, ellller?!"
Vad gör du nu då Cilia, Facebloggar du? eller sitter du med appar?
Har du twittrat något än, "nu går jag till vänster, nu går jag till höger".
Om man inte hade en facebook då? hur ska du då veta vad alla gör?
Jag har ingen facebook och bra nöjd e jag endå för de.
Min pappa han kan han.

Åh jag vill ha tisdag nu så att jag kan få lite crazyheadfuck på Lisseberg!
Sen vill jag åka heeeeem, åh Sandviken jag har aldrig saknat dig som nu.

there's always a place in me that you can call home,
I wont let you fight this ghosts alone.
I'm not scared of you.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: