SKRIVET: 2011-07-17, kl 14:20:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

to ugly to be seen with me

All the things he said, All the things he said
Running through my head, Running through my head
All the things he said, All the things he said
Running through my head, Running through my head
This is not enough
________________________________________________________________________________________________

Grattis mammsen på födelsedagen!

Söndag och solen skiner, still rain on my head.
Funderar på att klä på mig och köra lite bil..
Har tvättat och varit freaking awesome house wife, (for who)?
Pratat med Mannene oxå, det får igång min dag.
Från zero to hero på 5 sek.

________________________________________________________________________________________________



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: